been haunted

boleh kamu pergi jauh dari aku
yang terus hilang tanpa bayang
jangan terus menghantui aku dengan godaanmu
aku ingin selamanya dalam dakapan damai

boleh kamu langsung hilang dari pandangan
biar aku begini dengan cara aku
hidup dalam kesederhanaan
tak perlukan kamu untuk merisik khabar
yang mengotori fikiran kusutku
aku tak ingin berdamping denganmu lagi

makin celaru hati
bila dihantui 'cemburu'

bukankah cemburu itu tandanya sayang??

ah...kau memperalatkan aku lagi.
dalam jiwa syaitan pasti amarah menerajah

ikut dalam darjah keimanan.
sabar itu separuh daripada iman

betulkah boleh dipercayai??

kau masih meragui aku
aku tetapkan pendirian.tak akan menoleh

betulkah itu yang dirancang??

masih mengajar aku erti sabar
yang bukan aku menetukannya

aku tiada hak menghalang
aku tiada hak menentukan
aku tiada hak menghakimi

cuma kadangkala kau yang selalu meracuni fikiran tika aku di awangan
telah aku campak tepi.kau masih setia menghasut

menyakitkan bila masih bersama kamu